Door op 16 mei 2013

PvdA Heerhugowaard bedankt 50 jarig lid

Op 1 mei 2013 ging secretaris mevr. A. André om 10:00u op bezoek bij dhr. Jan Zee i.v.m. het 50 jarige lidmaatschap. Dhr. Jan Zee was zeer verheugd en riep: “Ik heb hier niets voor hoeven doen hoor.” waarop de secretaris reageerde “o, jawel u heeft de partij door lid te zijn 50 jaar gesteund ook door de woelige jaren waarvoor wij u op deze manier willen bedanken.”

Het boeket en de speld werd overhandigd waarop de reactie was och wat een mooie speld, ook zijn vrouw bewonderden de speld en de bloemen en was trots op haar man en vond het leuk dat hier aandacht aan werd besteed. Zij komen uit Groot-Schermer waar hij door de burgemeester lid is gemaakt van de PvdA, zij wonen nu met veel plezier al 4 jaar in Heerhugowaard.

Onder het genot van de koffie vertelt dhr. Zee dat hij in het verleden al meer spelden heeft gekregen, twee keer voor de Elfstedentocht en een mooie munt waarop Wilhelmina staat van het KWF en verder zette hij zich  in voor diverse organisaties en verenigingen.