Door Jaap Koppelaar op 11 maart 2014

ALCOHOL- EN SCHENKTIJDEN VRIJ!

We blijven erbij dat alcohol-schenktijden vrijgegeven worden. Het is de ondernemer en beheerder zelf die er goed voor zal zorgen dat het in zijn bedrijf en buurtcentrum probleemloos verloopt. Als na meerdere voorvallen zou blijken dat een horecabedrijf een en ander niet in de hand kan houden zouden maatregelen, zoals bijvoorbeeld een aantal dagen dicht, genomen kunnen worden. Het is een maatregel die ook wordt gehanteerd bij het drugsverkooppunt op het Raadhuisplein.

Overigens zijn wij er van overtuigd dat de ondernemers hun zaken zelf en met elkaar kunnen regelen. Wij gaan er voor!

Deze tekst https://heerhugowaard.pvda.nl/2013/12/17/drank-en-horecawet-opinie-pvda hebben wij uitgesproken tijdens de behandeling van de invoering drank- en horecawet in Heerhugowaard.

Jaap Koppelaar

Wat is jouw functie binnen de PvdA? Fractielid (vice fractievoorzitter), commissies MO en Middelen. Welk moment heeft jou doen besluiten politiek actief te worden? Ik was een jaar of 15 en bemerkte dat niet alles eerlijk wordt verdeeld. Erger nog: veel wordt oneerlijk verdeeld. Nog altijd. Wie zijn jouw politieke voorbeelden? tja… ook ik ben

Meer over Jaap Koppelaar